De Stichting Opwekking laat weten ‘enorm dankbaar’ dankbaar te zijn dat ze het collectedoel voor de afgelopen digitale Pinksterconferentie heeft gehaald. “Het was een grote stap in geloof om in het weekend 250.000 euro op te halen voor alle kosten die gemaakt zijn.”
De campagne #1Maaltijd bracht niet zoveel op als een jaar eerder. Niettemin is er volop dankbaarheid dat het eindbedrag de hoogte van 111.319,54 euro bereikte. De actie werd gehouden in samenwerking met Red een Kind, Tearfund, Zending en Gemeente, Compassion, Kerk in Actie, Leprazending, ZOA, MAF, World Vision, Het Fort (THDV) en Opwekking.
95 landen
De organisatie spreekt overigens van een fantastische Pinksterconferentie. “Door het weekend heen mochten we, samen met alle andere mediapartners, meer dan 300.000 mensen bereiken, in maar liefst 95 landen.” Op veel plekken werden lokale ‘pinkstervuurtjes’gehouden. Impressies zijn te vinden op de dagjournaals.
Wie niet het hele programma van de digitale Pinksterconferentie heeft kunnen volgen of nog iets wil terugkijken: dat kan. “Goed nieuws: je hebt de hele zomer nog de tijd om samen met een vriend of vriendin of je huiskring dat ene seminar nog eens terug te kijken.”